joi, 25 aprilie 2013

AFIRMAȚII+ACTIUNE=MIRACOL



AFIRMAȚII+ACTIUNE=MIRACOL

·                    Cand rostesti afirmatiile, sa vina din inima, stai cu fata la oglinda, si sa simti ca sunt adevarate, simte emotia ce e transmisa de ele, simte vibratia cuvintelor. Simte ca ai acel ceva pe care il doresti cu toate simturile ,si multumeste pentru el.
·                    Emotiile indica nivelul vibratiilor.
·                    Exista o putere in corpul meu. Anticii spun ca este cea mai mare putere din univers.
·                    Cu cat esti mai recunoscator cu atat primesti mai multe lucruri de care sa fi recunoscator.
·                    Peste zi cand apare cuvantul FRICA, inlocuieste-l cu CURIOZITATE.
·                    Ceea ce gandesti si ceea ce crezi, este ceea ce va deveni realitate pentru tine. Gandurile iti creeaza viata.
·                    Nu ma rog pentru ceva ce nu am pentru ca atunci recunosc de fapt ca nu am acel lucru, si prin rugaciune dau putere lipsei acelui lucru. Simt ca am acel ceva cu toate simturile  si multumesc pentru el. 

Afirmatii Generale
1.    Ma iubesc de aceea simt cum organismul meu e viu si vibreaza de sanatate, respir, aerul se simte atat de bine, sunt intreaga si completa.
2.    Ma iubesc, de aceea in interiorul meu exista iubire infinita, iubirea imi umple toata fiinta si radiaza din mine peste tot, intorcandu-se multiplicat.
3.    Ma iubesc, de aceea ofer si primesc iubire zilnic, iar rezervele sunt infinite.
4.    Ma iubesc, de aceea am grija de corpul meu, sunt sanatoasa, implinita si fericita.
5.    Ma iubesc, de aceea imi asigur un camin confortabil.
6.    Ma iubesc, de aceea fac munca care imi place, si castig multi vani, venitul meu creste exponential in mod constant.
7.    Ma iubesc, de aceea ma comport cu lumea intr-un mod prietenos si iubitor.
8.    Ma iubesc, de aceea traiesc acum, fiecare moment fiind binevenit, stiind ca viitorul meu este stralucitor, plin de fericire, bucurie si sigur, pentru ca sunt un copil iubit al universului, unicersul ma iubeste si are grija de mine, acum si intotdeauna.
9.    Ma iubesc, de aceea iert trecutul, il iubesc, ma eliberez de el, ma iert si pe mine si sunt libera.
10. Ma iubesc, de aceea ma accept asa cum sunt, pentru ca sunt perfecta, imi umplu viata de bucuie.
11. Ma iubesc, de aceea sunt puternica, nimic nu ma poate opri, am un potential nelimitat.
12. Ma iubesc, de aceea imi urmez visul.
13. Ma iubesc, de aceea toate relatiile mele sunt armonioase.
14. Ma iubesc, de aceea merit tot ce este mai bun si accept acum, toate experientele mele sunt cu succes, sunt implinita cu ceea ce fac.
15. Ma iubesc, de aceea ascult cu iubire mesajele pe care mi le da corpul meu, imi ascult intuitia, urmerz fluiditatea interioara, imi urmez calea interioara, instinctul interior.
16. Ma iubesc, de aceea ma eliberez de  toate sabloanele de gandire care au creat probleme in viata mea, sunt libera sa accept noul si schimbarea in viata mea, ma deschid spre ele cu iubire.
17. Sunt recunoscatoare pentru tot binele din viata mea, fiecare imi aduce surprize noi si minunate.
18. Sunt mai minunata de cat am fost lasata sa cred eu, sunt mult mai mult decat cred eu ca sunt.
19. Sunt infinitul, universul, sunt nemuritoare.
20. am o casa noua cu gradina, minunata si vine cu usurinta la mine’
21. ‚am un sot minunat, perfect pentru mine, si vine cu usurinta la mine’
22. ‚am bani, multi, si multe conturi, si vin cu usurinta la mine’
23. ‚sunt frumoasa, superba, subtire, atletica, bucuroasa, si toate astea vin cu usurinta la mine’
24. ‚xxxxxx, esti minunata, te iubesc’
25. ‚Aceasta e una din cele mai bune zile din viata mea’
26. ‚totul se indeplineste pentru cel mai mare grad de bine al meu’
27. ‚tot ceea ce am nevoie sa aflu mi se destainuie’
28. ‚tot ceea ce am nevoie vine la mine’
29. ‚sunt deschisa, receptiva la noi cai de a avea venituri’
30. ‚imi primesc acum binele de la surse cunoscute, necunoscute si neasteptate’
31. ‚sunt o fiinta nelimitata, care accepta de la o sursa nelimitata pe cai nelimitate’
32. ‚inteligenta divina imi da toate ideila bune pe care le pot folosi’
33. ‚tot ce ating este un succes’
34. ‚este destul pentru fiecare, inclusiv pentru mine’
35. ‚exista suficienti clienti si pentru serviciile mele’
36. ‚stabilesc acum o noua constientizare a succesului’
37. ‚ma mut in Cercul Castigurilor’
38. ‚sunt ca un magnet pentru prosperitatea si abundenta Divina’
39. ‚sunt binevuvantata mai mult decat in visurile mele indraznete’
40. ‚bogatii de toate felurile sunt atrase catre mine’
41. ‚oriunde ma intorc, gasesc oportunitati de aur’
42. ‚infloresc in fiecare clipa’
43. ‚totul este bine’ ‚totul este minunat’

1.                    Te iubesc foarte mult xxxxxxx. Esti perfecta asa cum esti. Te iert, te iubesc cu adevarat. Acest copil este dorit si foarte iubit. Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob pe mine insami. Ma iubesc si ma accept pe mine insami in fiecare etapa a vietii mele. Sunt plina de iubire. Sunt demna de a fi iubita. Fiecare moment din viata mea este perfect.
2.                    Ma simt in siguranta, asa ca preiau controlul asupra propriei vieti. Optez pentru a fi liber. Imi iubesc viata. Sunt impacata cu viata. Receptez viata intr-un echilibru perfect. Lumea in care traiesc e sigura si prietenoasa. Am incredere in viata. Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de viata.
3.                    Ma simt in siguranta in mijlocul emotiilor mele. Emotiile mele sunt normale si acceptabile. Sunt flexibila, ma las in voia curentului.
4.                    Sunt iubita, sustinuta si hranita de viata insasi. Sunt in siguranta atunci cand traiesc. Sunt observata si apreciat intr-o maniera pozitiva. Sunt iubita. Imi impartasesc sentimentele si iubirea. Reactionez cu iubire fata de toti oamenii.
5.                    Imi aceept plin de iubire deciziile, stiind ca sunt libera sa la schimb oricand doresc. Sunt plina de entuziasm fata de viata si fata de tot ceea ce fac.
6.                    Este dreptul meu prin nastere sa traiesc plenar si liber. Merit sa fiu iubita.  Optrez pentru a-mi trai plenar viata.
7.                    Transced acum temerile si limitarile specifice celorlalti oameni. Imi creez propria viata. Ma eliberez de toate restrictiile. Ma simt libera sa fiu eu insami.
8.                    Experimentez iubirea, pacea, bucuria. Sunt plin de bucurie. Bucuria curge prin fiecare bataie a inimii mele. Ii permit bucuriei sa curga liber prin mine. Optez pentru a privii viata ca fiind eterna si plina de bucurie. Eu insami sunt eterna, impacata si fericita.
9.                    Ma simt protejat de iubirea divina. Ma simt intotdeauna in siguranta. Imi propun sa ma maturizez si sa imi asum responsabilitatea pentru propria mea viata. Ii iert pe ceilalti si imi creez propria viata, asa cum mi-o doresc. Sunt in siguranta.
10.                 Ma alimentez singura cu hrana spirituala. Ma simt satisfacuta si libera.
11.                 Ii permit mintii mele sa se relaxeze, sa fie impacata. Claritatea si armonia coexista in mine si in afara mea. Totul este bine.
12.                 Imi diger cu usurinta experientele de viata. Viata ma sustine. Asimilez noul in fiecare moment al zilei. Totul este bine.
13.                 Imi accept intreaga putere feminina, precum si procesele corporale, pe care le consider normale si naturale. Ma iubesc si ma aprob pe mina insami.
14.                 Sunt inteligenta, plina de curaj si ma pretuiesc pe mine insami. Sunt puternica si capabila.
15.                 Renunt la orice gand care nu este plin de iubire si fericire. Renunt la trecut si ma integrez in momentul prezent, care este inedit si incantator.
16.                 Ma simt liber sa spun ceea ce doresc. Ma simt in siguranta sa exprim ce am de spus. Sunt impacata. Ma simt in siguranta in mijlocul emotiilor mele. Ma deschid in fata vietii.
17.                 Ii permit mintii mele sa se relaxeze, sa fie impacata. Claritatea si armonia coexista in mine si in afara mea. Totul este bine.
18.                 Renunt cu usurinta la toate lucrurile, situatiile, persoanele de care nu mai am nevoie. Trecutul nu mai exista. Ma eliberez de toate restrictiile. Ma simt libera sa fiu eu insami. Sunt libera.
19.                 Accept ghidarea divina si ma simt intotdeauna in siguranta. Imi creez acum viata la care imi place sa ma uit.
20.                 Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de propriul meu corp. Ma bucur ca sunt femeie.
21.                 Sunt flexibila, ma las in voia curentului. Doresc sa ma schimb odata cu vremurile. Sunt in siguranta. Viata ma sustine. Merit sa ma bucur de viata.
22.                 Accept ideile divine si intelepciunea vietii. Ma bucur de noutatea acestui moment. Accept toate placerile pe care mi le ofera viata.

23 „Sunt important, am valoare, sunt în stare, sunt inteligent, sunt iubitor, aştept mult de la mine, nu există obstacol pe care să nu-l pot învinge.” 


DUPĂ CE SE RECUNOAŞTE STAREA DE SĂNĂTATE ?
Pentru a fi sau a redeveni sănătos, omul trebuie să-şi dilate sufletul şi inima, să-şi extindă câmpul conştiinţei astfel încât să simtă dragoste şi înţelegere faţă de toate fiinţele, bucurie şi recunoştinţă în faţa frumuseţii şi armoniei naturii vii.
Omul nou simte intuitiv ce trebuie să înveţe, ce trebuie să facă, ce trebuie să primească şi ce să dea – toate acestea fără constrângere, liber, cu dragoste şi discernământ.

Cauzele bolilor
Există maladii ereditare, care îşi au originea într-o karma personală, în greşelile din vieţile noastre trecute, ori într-o karma colectivă, ce ţine de un popor, o rasă, o familie.
Există boli declanşate de spiritele naturii, ca urmare a utilizării greşite de către om.
Sunt şi boli a căror cauză se află în altă parte, în zodiac şi planete, ca şi în caracterul individului şi obiceiurile sale greşite.
Există maladii provocate de câte un egregor negativ, alimentat în permanenţă de gândurile, sentimentele şi dorinţele negative ale oamenilor. Acest tip de boli se manifestă prin accidente, războaie etc.
Există boli contagioase, legate de o karma de grup, şi boli esoterice, patologice, ce sunt în relaţie cu procesele iniţiatice mai mult sau mai puţin eşuate.

Boli şi remedii
Somnul sub cerul liber ameliorează sănătatea, aceasta, bineînţeles, atunci când este cald.
Când sunteţi trişti sau prost dispuşi, ieşiţi la aer în loc să staţi închişi în cameră. Nu rezolvaţi nimic dacă vă închideţi în casă zile de-a rândul. Numai când vă rugaţi puteţi sta în casă.
Să nu vă temeţi de boli şi de suferinţe; ele apar pentru a vă învăţa ceva, pentru a vă îmbogăţi cu anumite experienţe, pentru a vă căli şi a vă întări. După ce le veţi depăşi veţi fi mai puternici. Oamenii consideră boala o calamitate, dar ea, dimpotrivă, este un privilegiu pentru cel treaz.
Mulţi se plâng de reumatism sau de alte infirmităţi. Acestea sunt rezultatul substanţelor străine acumulate în organism.
Vasele sanguine îşi pierd elasticitatea şi se instalează ateroscleroza, care apare mai ales la persoanele în vârstă. Depozitele dăunătoare trebuie eliminate şi pentru aceasta nu trebuie să mâncăm peste măsură de mult. Apa caldă, după ce a fost fiartă, băută dimineaţa pe nemâncate şi în cursul zilei, ajută la dizolvarea depozitelor acumulate şi la eliminarea lor; mai mult, apa caldă provoacă transpiraţia care contribuie la eliminarea toxinelor.
După fiecare boală impulsul vital pătrunde din nou în organism şi îl reînnoieşte.
Căldura vieţii curge din exterior spre interior.
Dacă cineva vă transmite un gând negativ, descurajant, şi vă lăsaţi influenţat de el, imediat se produce o întrerupere a curenţilor de căldură ce emană din viaţă. Dar dacă un gând încurajator vă pătrunde în suflet, râurile vieţii încep să curgă din nou în voi.
Bolile îl îmblânzesc pe om. Persoanele care au fost de mai multe ori bolnave devin mai delicate şi mai nobile. Nu mă refer la bolile nervoase, psihice, care sunt de altă natură şi nu au o origine organică. Acestea, în loc să-l înnobileze pe om, îl fac crud. Fiecare gând sau sentiment negativ provoacă zdruncinături, explozii de un tip aparte în celule, care se repercutează asupra întregului organism. Un anumit gând negativ va exploda mai devreme sau mai târziu, iar noi ne vom întreba care este cauza acestei explozii. Aceasta înseamnă că respectivul gând a acţionat vreme îndelungată în interiorul persoanei respective; a călătorit până a găsit o ieşire, dar, ieşind, a provocat ruptura unui anumit nerv sau a unui vas de sânge. Ignorând forţa gândurilor negative, omul nu încearcă să afle care este cauza bolilor. Fiecare gând negativ este o otravă, o bombă pentru organism, în timp ce gândul limpede, pozitiv,
este binefăcător şi creator.
Ştiiind acestea, trebuie să ne ferim de tot ceea ce este deprimant şi negativ.
Câteodată puteţi simţi o indispoziţie prin contaminare, după ce i-aţi făcut o vizită unui bolnav care se gândeşte intens la starea sa. Dacă sunteţi sensibil şi nu aţi luat măsuri să vă protejaţi din punct de vedere mental, riscaţi să resimţiţi aceeaşi suferinţă cu a celui în preajma căruia v-aţi aflat.
Pentru a vă elibera de această senzaţie trebuie să vă spuneţi: „N-am nimic, nu sunt decât gândurile bolnavului care se reflectă asupra mea!” De asemenea puteţi să resimţiţi dispoziţia cuiva cu care v-aţi aflat în contact o vreme.
Oamenii societăţii viitoare vor avea trupuri mai frumoase, mai bine proporţionate şi mai rezistente, fiind în acelaşi timp mai sensibili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu